| 10:28:15 | ◀︎ | הסיוט של כל מטופל: רופאים נטשו חולים בניתוח לטובת פגישות | |
| 11:06:14 | ◀︎ | חשד להתעללות בפעוטות בירושלים: מטפלת נעצרה | |
| 12:45:35 | ◀︎ | סכנה לבריאות הציבור: משרד הבריאות סגר אטליז בחיפה |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
לפני 47 דקות
41.67% מהצפיות
מאת עכשיו 14
צו הפסקה מנהלי הוצא לאטליז "שוויק הכי טעים" ברחוב בר כוכבא 1 בחיפה, לאחר שבביקורת שערך משרד הבריאות נמצאו ליקויים תפעוליים, תברואתיים ומבניים חמורים • במשרד הבריאות קבעו כי חומרת הממצאים עלולה להוות סכנה מיידית לבריאות הציבור, והורו על סגירת העסק באופן מיידי
לפני שעתיים ו-26 דקות
33.33% מהצפיות
מאת עכשיו 14
על פי החשד, המטפלת בת ה־49, תושבת שכונת הר חומה בירושלים, נהגה לצעוק ולקלל שני פעוטות שהיו תחת השגחתה, ובמקרים מסוימים אף התעלמה מבכיים ומצרכיהם בזמן שהייתה אחראית עליהם • בעקבות תלונות שהוגשו למשטרה נפתחה חקירה, החשודה נעצרה, ובית משפט השלום האריך את מעצרה עד ל־29 ביוני. החקירה נמשכת
לפני 3 שעות ו-4 דקות
25% מהצפיות
מאת עכשיו 14
שערורייה רפואית בבית החולים "OSF סנט אנתוני" באילינוי: שלוש בכירות לשעבר במערך הכירורגי הגישו תביעת "חושפי שחיתויות" מטלטלת, בטענה למחדלי בטיחות חמורים • על פי התביעה, נוירוכירורגים הותירו חולים מורדמים ללא השגחה כדי להשתתף בפגישות, מנתח נצפה נרדם במהלך ניתוח, והנהלת בית החולים בחרה להתנכל לעובדים שהעזו להציף את הנושאים במקום לטפל בהם